TUDÁSKEZELŐ KÖZPONT - 2016

Reason Tudáskezelés elmélete, gyakorlata és módszerei c. módszergyűjtemény, ami megkönnyíti az oktatást és a tanulást.

A SZOLGÁLTATÁSOK MINŐSÉGJAVÍTÁSA

 

A szolgáltatás tervezését végző szakemberek céljai összehangoltak de miért eltérők?

A szolgáltatások magas színvonalú elvégzéséhez

  1. nyitottságra,
  2. szakértelemre,
  3. emberismeretre,
  4. szociális érzékenységre,
  5. az összefüggések megértésére,
  6. átlátására,
  7. tudatos felhasználására,
  8. gyakorlatára van szükség. 

A szolgáltatókat tréningezők maguk is szolgáltatnak. Folyamatokban veszünk részt, az együttműködés minőségének javításával vagyunk elfoglalva, célunk a saját és a vevőink igényeinek kielégítése.

Kiemelt jelentőségű az igénykielégítésben az időtényező és az elégedettség, de az információk feldolgozásához a gondolkodás jól irányított rendszerére van szükség .

 Programunk célja :

A szolgáltatást fogyasztók elégedettségének növekedése, a szolgáltatásban dolgozók küldetéstudatának frissülése, a versenypiaci viselkedés magatartássá válása, a kapcsolatok és a gondolkodás, a feszültségkezelés hatékonyságának, eredményességének növekedése.

 Versenyhelyzetben

Versnyhelyzetben az emberi kapcsolat értéke eredménynövelő, hiba esetén eredményt csökkentő tényező.

  1. A szervezeti kultúra,
  2. a tervezés és
  3. a vezetés,
  4. az árpolitika,
  5. a szolgáltatók,
  6. a beszállítók és
  7. a kereskedők kapcsolatainak minősége,
  8. a jó és a rossz hírekre adott válaszok sebessége,
  9. a változások és
  10. a szervezet viszonya mind befolyásolja a nyereséget.

A fontos és sürgős feladatok minőségének javítása addig tart amíg a folyamat, előbb nem fejezhető be és lehet jobban, eredményesebben szolgáltatni.

 A szervezet értékei

  1. A vevők elégedettsége a felemelkedés esélye.
  2. Az elismerést a munkatársak kapják, a vevőkpapcsolat a bevételekben is realizálódik.
  3. A fejlesztés fontos részei a környezet és a szervezet. Ezek értékes hibái - melyekből tanulni lehet - elsősorban az elégedettség növelését célozzák. 
  4. Ha valaki a saját szerepére vonatkozó kérdésekre hibás válaszokat ad, az egész szervezet eredményességét rontja.

 Az információk működő rendszere

Az ismeretanyag feldolgozása, a szolgáltatások és az információk működő rendszere jobbítja vagy fékezi az eredményességet.

 Kik vagyunk?

 A résztvevők, a képzést végzők:mérnök tanár, értékelemző tréner, moderátor.

Időgazdálkodásunk

  1. A folamat egymásra épülő modulokból áll.
  2. A gyakorlatok lehetnek egy vagy többnaposak, a megrendelő igényeitől függően. 

 Szolgáltatásunk díja

  1. Szolgáltatásaink díját szokatlan módon határozzuk meg, olyan gyakorlatokat állítunk össze, melyek elvégzése a célba érést biztosítja.
  2. Attól függően, hogy hány gyakorlatra van szükség, milyen célokat akarunk elérni, minden gyakorlatot és célt egyeztetünk.
  3. A résztvevők akarják és nem csak szeretnék elérni céljaikat, fontosnak tartják, hogy elégedetté válhassanak. A ráfordítás csak így éri meg a befektetést.
  4. Amig nem értünk célba a képzés folytatódik, de az ismétlés már ingyen történik. A felhasználók teljesítményét pontokkal mérjük. 

 A tudás vásárlása ebben a szolgáltatásban megéri az árát!



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 12
Tegnapi: 11
Heti: 31
Havi: 336
Össz.: 27 434

Látogatottság növelés
Oldal: A SZOLGÁLTATÁSOK MINŐSÉGJAVÍTÁSA
TUDÁSKEZELŐ KÖZPONT - 2016 - © 2008 - 2024 - marmin.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »