A szolgáltatás tervezését végző szakemberek céljai összehangoltak de miért eltérők?
A szolgáltatások magas színvonalú elvégzéséhez
nyitottságra,
szakértelemre,
emberismeretre,
szociális érzékenységre,
az összefüggések megértésére,
átlátására,
tudatos felhasználására,
gyakorlatára van szükség.
A szolgáltatókat tréningezők maguk is szolgáltatnak. Folyamatokban veszünk részt, az együttműködés minőségének javításával vagyunk elfoglalva, célunk a saját és a vevőink igényeinek kielégítése.
Kiemelt jelentőségű az igénykielégítésben az időtényező és az elégedettség, de az információk feldolgozásához a gondolkodás jól irányított rendszerére van szükség .
Programunk célja :
A szolgáltatást fogyasztók elégedettségének növekedése, a szolgáltatásban dolgozók küldetéstudatának frissülése, a versenypiaci viselkedés magatartássá válása, a kapcsolatok és a gondolkodás, a feszültségkezelés hatékonyságának, eredményességének növekedése.
Versenyhelyzetben
Versnyhelyzetben az emberi kapcsolat értéke eredménynövelő, hiba esetén eredményt csökkentő tényező.
A szervezeti kultúra,
a tervezés és
a vezetés,
az árpolitika,
a szolgáltatók,
a beszállítók és
a kereskedők kapcsolatainak minősége,
a jó és a rossz hírekre adott válaszok sebessége,
a változások és
a szervezet viszonya mind befolyásolja a nyereséget.
A fontos és sürgős feladatok minőségének javítása addig tart amíg a folyamat, előbb nem fejezhető be és lehet jobban, eredményesebben szolgáltatni.
A szervezet értékei
A vevők elégedettsége a felemelkedés esélye.
Az elismerést a munkatársak kapják, a vevőkpapcsolat a bevételekben is realizálódik.
A fejlesztés fontos részei a környezet és a szervezet. Ezek értékes hibái - melyekből tanulni lehet - elsősorban az elégedettség növelését célozzák.
Ha valaki a saját szerepére vonatkozó kérdésekre hibás válaszokat ad, az egész szervezet eredményességét rontja.
Az információk működő rendszere
Az ismeretanyag feldolgozása, a szolgáltatások és az információk működő rendszere jobbítja vagy fékezi az eredményességet.
Kik vagyunk?
A résztvevők, a képzést végzők:mérnök tanár, értékelemző tréner, moderátor.
Időgazdálkodásunk
A folamat egymásra épülő modulokból áll.
A gyakorlatok lehetnek egy vagy többnaposak, a megrendelő igényeitől függően.
Szolgáltatásunk díja
Szolgáltatásaink díját szokatlan módon határozzuk meg, olyan gyakorlatokat állítunk össze, melyek elvégzése a célba érést biztosítja.
Attól függően, hogy hány gyakorlatra van szükség, milyen célokat akarunk elérni, minden gyakorlatot és célt egyeztetünk.
A résztvevők akarják és nem csak szeretnék elérni céljaikat, fontosnak tartják, hogy elégedetté válhassanak. A ráfordítás csak így éri meg a befektetést.
Amig nem értünk célba a képzés folytatódik, de az ismétlés már ingyen történik. A felhasználók teljesítményét pontokkal mérjük.
A tudás vásárlása ebben a szolgáltatásban megéri az árát!