TUDÁSKEZELŐ KÖZPONT - 2016

Reason Tudáskezelés elmélete, gyakorlata és módszerei c. módszergyűjtemény, ami megkönnyíti az oktatást és a tanulást.

ALAPOK

A vállalkozói tevékenységben szinte mindegyik vállalkozó téved ha azt hiszi, hogy a munkájáért fizetség jár. A megrendelők szerint csak az jelent értéket számukra, ha a vállalkozó megoldja azt a problémát, aminek a megoldására szakember nélkül nem képes.


ÉRTÉK

Az értékességet a termék vagy szolgáltatás funkcióképessége szerint határozhatjuk meg. A felesleges funkciókat, melyek nem szükségesek a használatban, a vevő nem szeretné megfizetni. A termékgyártó kétféle árat kalkulál a termék árképzésében: a szükséges és a potenciális funkció teljesítés értékét. A lehetséges használati funkciók értékét is ismertetni kell amit a vevő vagy elfogad vagy sem.  Az értékesítőnek figyelembe kell venni a saját felkészültsége mellett a vevő igényeit is.

SZAKMAI SZÓKINCS

Aki elad valamit, annak jól kell ismernie az értékesítés szakkifejezéseit. Ennek a fejlesztését a "Szófogadó" program segíti.

 MEGRENDELŐINK ÉRTÉKE

Aki a megrendelő és a megrendelés fogalmakat összetéveszti meglepődve olvashatja a következőket:

A megrendelő értéke = a vásárlásai nyomán a gyártó/szolgáltató számlájára eljuttatott vételárral + a lehetséges vásárlásai alkalmával összesen elkölthető pénzzel.

A "fogd a pénzt és fuss" jelszó már idejétmúlt, mert aki a könnyen és gyorsan megszerzett vételárat zsebre vágva örül a sikernek, korán örül, nem veszi észre, hogy nagy hibát követ el, ha elengedi a vevő kezét, nem törődik vele, hogy kapcsolatban maradnak-e vagy sem. Ha a vevő évente csak 10.000 forintot költ el az üzletünkben és még csak 30 éves, akkor élete hátralévő részében - ha még 50 évig él - legalább 50 x 10.000 forintot költene el, ami lássuk be 500.000 Forint. Ennyit veszít aki nem törődik a vevőjével.

Évi 100 vevő esetén a vevő érték a fenti példában 50.000.000 Forint. Ezer vevő esetén 500.000.000 Forint. A vállalkozások ezzel a szemlélettel gazdagabbá válhatnak. És még nem vettem figyelembe, hogy a vevők naponta költenek.

Érdemes megszorozni a vevők számát ilyen módon és ha az eredmény nagy, akkor erre figyelmeztetni kell az alkalmazottakat is.  

_____________________________________________________________

 AZ ÉRTÉKESÍTÉS MŰVÉSZETE

 Hideghívás

Telefonálás

Emberismeret

Bőség

Motiváció

MLM

www.szofogado.hu 

www.tudaskezelok.hupont.hu

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 6
Tegnapi: 3
Heti: 39
Havi: 294
Össz.: 27 768

Látogatottság növelés
Oldal: VÁLLALKOZÁS FEJLESZTÉS
TUDÁSKEZELŐ KÖZPONT - 2016 - © 2008 - 2024 - marmin.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »