TUDÁSKEZELŐ KÖZPONT - 2016

Reason Tudáskezelés elmélete, gyakorlata és módszerei c. módszergyűjtemény, ami megkönnyíti az oktatást és a tanulást.

A SZERVEZETI KONFLIKTUSOK HASZNA

Problémás helyzetek, konfliktusok a hét minden napján előfordulhatnak. Néha a szenvedő alanyai vagyunk, néha előidézői. Mindenkinek van egy memória bankja, amiben az így szerzett információkat tárolja.

A tréning gyakorlatai fejlesztik a résztvevők konfliktuskezelő készségeit. A tapasztalatok segítenek a megoldási alternatívák kidolgozásában, megbeszélik választási lehetőségeiket és szerepjátékokban bizonyítják szerzett készségeiket.

A tréning hasznaként a résztvevők nyitottabbá válnak munkahelyi környezetük jobbítására és aktívabban járulnak hozzá a szervezeti célok megvalósításához.

Az ajánlott időtartam: 3 nap.


 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 3
Heti: 36
Havi: 291
Össz.: 27 765

Látogatottság növelés
Oldal: KONFLIKTUSKEZELÉS
TUDÁSKEZELŐ KÖZPONT - 2016 - © 2008 - 2024 - marmin.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »