TUDÁSKEZELŐ KÖZPONT - 2016

Reason Tudáskezelés elmélete, gyakorlata és módszerei c. módszergyűjtemény, ami megkönnyíti az oktatást és a tanulást.

CÉGKÉPVISELET

A gyakorlatok legfontosabb kérdései:

  1. A cég képviselői mennyire ismerik külső és belső piacukat?
  2. Milyen tapasztalatokkal rendelkeznek a piacról?
  3. Hogyan lehet elfogadóbbá, tartósabbá és növekedővé tenni a piacot?
  4. Mit teszel, hogy megfelelj a vevők elvárásainak?

A viselkedésedből észre vehető, hova tartozol, vagy az, hogy bár a fizetésed a cégednél veszed fel, kívülállónak érzed magad.

Ahogy viszonyulsz céged ügyeihez, érdekeihez, azt sugárzod akaratlanul is a kapcsolataidban.

A két napos tréningen minden fontosnak tekintett cégképviseleti témával foglalkozunk. A résztvevők vetélkedve pontokat gyűjthetnek, sikeres szereplésükkel árkedvezményt szerezhetnek önmaguk vagy munkaadójuk részére.


 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 3
Heti: 37
Havi: 292
Össz.: 27 766

Látogatottság növelés
Oldal: CÉGKÉPVISELET
TUDÁSKEZELŐ KÖZPONT - 2016 - © 2008 - 2024 - marmin.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »